Homeاخبار

اخبار جوشکاب

 
راخوان ثبت نام در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

همراه با استادان، پژوهشگران و دانشجویان مدیریت و مهندسی صنایع در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله های خود را ارائه دهید یا در جریان یافته ها و ارائه های دیگران قرار بگیرید.

کنفرانس بین المللیمدیریت هرساله توسط دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و گروه پژوهشی صنعتی آریانا، با همکاری جمعی از دانشگاه های معتبر کشور برگزار می شود.امسال نیز بخش علمی-پژوهشی آن در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. از تمامی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران مدیریت، مهندسی صنایع و رشته های مرتبط دعوت می شود در این کنفرانس حضور یابند.

لطفا برای ثبت نام در کنفرانس و دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

سایت کنفرانس: www.irimc.com

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

12th

 
موسسه پژوهش لجستیک درونی؛ عاملی مهم در کاهش هزینه ‏های تولید

تامینلجستیک درونی پا به پای تولید طی سالیان متمادی به رشد و بالندگی خود ادامه داده و می­دهد. به بیانی بهتر، تولید بدون لجستیک امکانپذیر نبوده و این دو همزاد و همراه یکدیگر معنی می­یابند. بی­گمان، سالها قبل از اینکه توجه مدیران تولید به لزوم توجه به ارتباطات و فعالیت­های برون­سازمانی جلب شود (قبل از دهه هفتاد میلادی) و همزمان با رشد فزاینده صنعتی پس جنگ جهانی دوم، این لجستیک درون کارخانه­ای بوده است که مورد توجه و دقت مدیران صنعتی قرار گرفته است. و البته که همچنان موضوعی کلیدی و اثرگذار بر تولید و شاخصهای کلیدی آن می­باشد. امروزه شاهد آن هستیم که کارخانجات پیشرفته و بزرگ تولیدی در سطح بالای چارت سازمانی خود بخشی به عنوان لجستیک را در نظر گرفته و بدان اهتمامی ویژه می­ورزند.

 
کالای داخلی یا خارجی ؟ بیلبوردهای ترویجی

مدت هاست بحث مصرف کالاهای داخلی برای کمک به اشتغال و اقتصاد کشور مطرح است. گاهی رفاه و آسایش انگیزه‌های افراد برای تمایل به مصرف کالاهای خارجی می‌شود و گاهی از کیفیت بالاتر یا قیمت پایین تر کالاهای ساخت سایر کشورها سخن به میان می آید. طرح های زیر نمونه طرح بیلبوردهای نصب شده در سطح برخی شهرها از جمله تهران است. نظر شما راجع به مصرف کالاهای ساخت داخل و همچنین ترویج این کار به وسیله تبلیغات چیست؟ با چه برنامه ای می توان مصرف کالاهای داخلی را افزایش داد؟

Go to top